Tuesday, February 17, 2009

rindunyer.....

erm..sebenarnyer aku konfius nie..sbb nape biler aku publish tapi x update..erm..faham x..maksudnyer..aku dah taip new entry tapi bile tgk kat blog member..entry aku yg last skali 2 bulan lepas..padhal dah byk kali aku update..hehehe..byk ker..maksud aku ade la entry baru aku publish..so anyone..can help me solve dis problem..please....


k lah..berbalik pada tajuk asal..rindu..nape ek..sbbnyer minggu nie aku xleh blk jmp aneeq....waaaaaaaaaa....sedihnyer..nape xleh blk plak..sbb esok aku ade kem bina insan guru smp ari sabtu..so tdk boleh membalikan diri ke kb..n xleh jmp aneeq...huhuhu..x suke..x suke..tapi terpakse..nak wat cmane..pengorbanan..


walauape pun tinggal lagi one week bf start SBE..school based experience..aku plh sekolah kat kb..it's mean aku duk kat umah ler..duk ngan aneeq la..hehehe...suke..suke..suke..SBE 2 minggu pastu trs smbg ngan cuti sek..means 3 week..hahaha..lame tu..tapi konfem lps abih cuti ssh plak nk bepisah ngan aneeq..mau banjir plak..hahaha..nak wat cmane kan..ibu dan anak xdpt dipisahkan..bg sape2 yg duk buang anak tu mmg la xde hati n perasaan..x layak dipanggil manusia..n x layak jgk dipaggl haiwan..sbb haiwan pun tahu sygkan anak...

k la..aku stop dulu la..ade kelas plak mlm nie...

0 comments: