Tuesday, April 7, 2009

rindu..rindu..rindu..

alamak..lagu sedih la plak..lagu lame..english song tapi lupe dah tajuk ape..dengar lagu ni buat aku rindu bangat sama aku punyer hubby..rindu aku punye baby..huhuhu..rindunyer.....aku rindu akan mase2 lampau kami bertiga..ketika berada di kuching..hanye kami tanpe keluarga di sisi..susah payah kami harungi bersama..gembira..sedih..hanye kami saje yang tahu..tapi itu dulu..skrng keadaan sudah berubah..berubah ke arah kebaikan..berubah ke arah yang lebih baik..itulah penguat semangat aku skrng..



aku tinggalkan suami..tinggalkan anak..bukan utk suke2..tapi demi kebahagian dan masa depan aku dan keluarga..walaupun susah..walaupun pahit untuk aku tempuhi tapi aku harus tabahkan ati..cube utk bertahan..hati ini hanya Allah shj yang tahu betapa sedihnye berjauhan dengan insan yang kite sayang..


kdg2 aku rase bersalah pada aneeq sbb terpakse tinggalkan die dgn mama..terpakse bg die hisap susu botol..aku bkn sengaja tapi aku lakukan semuanye untk die..aku arap aneeq fhm..sbb itu aku cube utk meluangkan mase hjg minggu utk blk tgk aneeq..walaupun sekejap..walauape pun aku bersyukur kerana susu aku msih lagi ade..jd tiap kali balik hjg minggu aku cube sedaya upaya utk menyusu aneeq sebanyak mungkin..n tiap kali aku tgk aneeq hisap susu aku sedih sgt sbb aneeq hisap dgn sungguh2 hati..smp xdan nk bernafas..kesian anak mama..rindu nak hisap susu mama..so bile tido mlm aku hny bg susu badan..hisap la sebanyak mana anak mama nk hisap..walaupun aku terpakse menahan sakit kerana bengkak susu..terpakse pam..aku rela asalkan aneeq msh lagi dapat menikmati susu ibu..aku tidak arap ape2 balasan cume berharap agar aneeq menjadi insan yang beriman dan bertanggungjawab terhadap keluarga..
huhuhu..teremosi plak mlm nie..k la..nk tdo la..

my small family..

0 comments: