Wednesday, November 12, 2008

rindu bie.......

hari ni dah msk 5 hari aku ditinggalkan..huhuhu..sowie ek..selagi aku ditinggalkan selagi tu la cite psl kene tnggal..huahaha..pagi td bie call..die kat perairan selat melaka..dijangka smp pelabuhan klang kul 4 pagi esok..waa..lmbt lagi tu..n bie ckp die dah x sabr nk turun kapal..mabuk laut..huhuhu..ari tu bkn main excited nk naik kapal..skrng dah x sabr nk turun plak..hehehe..cian bie ek..n ari jumaat die flite blk kuching..n aku plak mlm tu flite blk semenanjung..mmg tau..x smpt nk bm**** ngn bie..huhuhu..bkn ape..aku blk semenanjung sbb minggu depan bie ade exercise kat kem sg.buloh..so klu aku x blk aku akn ditinggalkan sekali lagi..so dengan rela ati bie bg aku blk..hehehe..sayang bie...muuuaah..aku plak blk semenanjung awal dari bie tapi blk kuching plak lambt dari bie..hehehe..lbh kurang 2 mggu jgk le..yg plg seronok biler dgr aku nk blk x lain x bukan..family aku la..mn tak nyer..dieorg bkn rindu kat aku..ni hah..rindu kat cucu yg sorg nie..maklum la cucu sulung..jd rebutan la..semua dah x sabr tggu aneeq blk..huhuhu..mn taknyer..dah aku ari2 duk antar gmbr aneeq..video aneeq..semua org geram tgk gelagat anak aku yg mkn nakal n lasak nie...huahaha..suke aku..smp mama ckp..'u wat i tension la tgk cucu i tu'..hehehe..smpkn abah srh aku pos aneeq blk raye haji kat kelate..hahaha..mn mungkin..nnt aku n bie nak raye ngan sape..actually raye haji ni kiteorg raye kat kuching.........

0 comments: