Thursday, November 6, 2008

welcome...

salam..at last aku wat jgk blog nie..selame nie aku asyik duk bace blog org jer..rase cam best jer..aku pun teringin gak nk wat blog..ntah sempat ker tak aku nk memblogkan diri nie..hahaha..kan tgh khusyuk duk berblog..aduh..dtg si kecik nie..die pun nak blog gak..tapi InsyaAllah..aku akan cube utk meluangkan mase utk memblogkan diri ini..nway..aku nie sebenarnyer suke jgk mengarang nie tapi dulu la..sejak dh berkahwin n ade anak nie mase utk mengarang cam dah xde..bkan xde cume aku je yg malas..huhuhu..nsb ler..dah malas..xleh nak wat ape ler..mase sekolah dulu2 smp berbuku2 aku tulis diari..ari2 tulis..tapi itu dulu..skrng nie diari pun xde..bile bace blk diari2 lame nie seronok jgk..erm..k la..itu jer la..tgh xde idea nk tulis ape..nie pun sekadar mukadimah..nnt smbg lagi ek..nway..welcome to world of blogging..hahaha..betul ker ayat aku tu..lantak ler..

0 comments: